REGISTER SEKARANG!!

Friday, September 25, 2009

bisnes oh bisnes

salam semua..
selamat pagi..
mesti time macamni korang sedap melantak tidurkan..
bestnye kalau dapat tidur camni..
tp apekan daya,aku meniage sndiri,so xdptla tdo time camni...huhuhu...
tp xpe,yg penting aku dapat habuannye..lumayan...
cop2!!
korang jgn salah paham lak..
sebenarnye aku meniage sendiri,bukak cc..
alhamdulillah,pas aku bukak kedai ni,rezki aku melimpah ruah masuk..
aku bersyukur sgt2 skrg ni..
aku harap dengan perniagaan skang ni sedikit sebanyak aku dapat bantu family aku..
kalau korang nk tau,ni mmg impian aku nak bukak cc pas aku abis sekolah dulu..sebab time tu mmg aku ngah kemaruk lepak cc..pastu tgk income tokey tu cam masyuk je..huhu..
tu yg wat aku semangat nak bukak cc..
hope bisnes aku ni leh kembang lgi n aku ade plan nk bukak lg 1 kedai lau ade rezki..
korang2 doakn la aku terus sukses k..
caloo...
salam...

No comments: