REGISTER SEKARANG!!

Wednesday, October 14, 2009

salam semuanye...
pekabo?
sorila da lame x text kt blog ni..
almaklum la,sejak kebelakangan ni aku bz sgt2....
sampai nak tengok blog sendiri pun xsempat..
kelmarin aku baru je wat openhouse..fuh!!penat gile..poket nek kering..tp seronok..huhuhu....
nk tau x ape yg wat seronok??coz buah ati penenang jantung aku pun ade time aku wat majlis tu...hehehe...actually aku wat majlis tu sbb nak ucapkan terima kasih kat family parent aku,kwn2 mak bapak aku coz amik berat mase bapak aku sakit... bersyukur sangat2 sebab sekarang ni bapak aku da makin pulih..xsia2 family,kwn2 bapak aku tolong selama ni untuk ubatkan penyakit bapak aku..banyak gak tempat kiteorang pegi tuk ubatkan bapak aku,alhamdulillah masa jumpe orang yang ke 12 n ke 13 ubatkan nampak perubahan...kalau korang nak tau,nila dugaan paling besar dalam hidup aku..aku rase tula dugaan yang paling susah aku nak tempuh sebab time tu doktor mengesahkan bapak aku kena ketumbuhan otak,time tu gak doktor suruh wat operation..aku btol2 sedih time,sepanjang jalan nak ke hospital tu aku xberhenti2 menangis,hanya Tuhan je yang tau betapa sedihnye aku time tu..mase aku sampai kat hospital da ramai sedara mare n kawan bapak aku berkumpul nak bagi keputusan samada nak operation atau x..sebenarnye atuk ngan adik beradik bapak aku memang xsetuju lansung untuk operation tu,tapi memandangkan peratus untuk bapak aku pulih tu 80% jadi sumenye setuju termasukla aku..mase surat operation tu da sain tanda setuju untuk operation,bapak aku pulak yang membantah..yang ajaibnye bapak aku leh bangun dari katil n tendang surat operation tu,tu sume kuasa ALLAH kan,walaupun bapak aku tengah sakit,tapi still leh wat keputusan sendiri..akhirnya kite sume akur ngan keputusan abah,tapi xsia2 pun keputusan abah tu..sekarang ni sumenye da makin ok...aku berterima kasih padamu YA ALLAH kerana memanjangkan lagi umur ayahku NORAINI HJ JUHARI..amin...
n selain tu aku wat majlis tuk awek yang paling aku cintai iaitu..jeng2....noraini bte kahal....kire aku wat ni tuk prepare bile nk kawin ngan awek aku ni nnt...hehehe...insya'Allah kalau dipanjang umur d murahkan rezki,aku nak kawin ngan awek aku ni...korang doa2 kanlah jodoh kiteorang ni yer...
okla,rasenye da banyak aku text kali ni...calo..

No comments: