REGISTER SEKARANG!!

Tuesday, December 8, 2009

Sakit Ati!Geram!Menyirap!Panas



Aku da xthn lgi..
mkin ari makin menjadi2 plak benda ni..
penat2 aku berjaga ari2 smpi subuh cari duit,
tapi duit aku hilang camtu je tiap kali pas aku bgn tdo!
pagi tadi dalam 6:45am sblm aku tdo kat 4x aku kira duit sale arini..
siap rekod lagi..
RM471.00..
tapi tadi before aku nk bukak niage,aku kire lagi skali..nah!!
tinggal RM401.00!!
pergh!!
menyirap GILER AKU..
even yg hilang xnmpk byk,tp kalau da ari2 hilang,leh kaye atas angin penyamun bustard ni!!
punyerla aku bersengkang mate ari2 sampai ke pagi,BENDA tu senang2 jer dtg CURIK!!
SAPELAH BAPAK TOYOL NI AR!!
agak2lah..
orang cari duit penat2,ko senang2 je curi..
xper2!!
aku haramkan sampai mati sape yg makan duit aku tuh!!
bodoh sungguh!!

5 comments:

ayul90 said...

ilang kt umah ke pe?sti org kt dlm umah gak yg projek!

wanjb84 said...

x ar..blk kunci time aku tdo..xde org leh msk..time tula ilang...

Seri said...

sabar2. baik selidiki apa yg berlaku

KizZ said...

Salam..
Bawak2 bertenang k..

Um,Lu sudi jenguklah kat kiz garden
www.kizgarden.blogspot.com

Follow jika anda berminat..
TERIMA KASIH..

wanjb84 said...

seri:da byk bersabar ni seri,da kat 5thn bnda ni blaku..klu nk kire2 duit yg ilang tu leh bli myvi cash tau..huhuhu..