REGISTER SEKARANG!!

Monday, January 4, 2010

hepi new year

salam..
1st aku nak ucapkan samat taun kat kwn2 blogger sume...
rasenye da lame aku xpost something kt blog aku ni kan..
bukannyer ape,skang ni aku bz jage mama aku...
even kiteorg jauh,aku tetap berusaha jage die wlupun xdpt jumpe die wat mase ni...
aku xtau skt ape yang sedang menimpa mama aku ni..
sakit ulu ati..tp sakit tu akn kena atau lbh truk pas waktu magrib..
biasenye kalau sakit ulu ati tu leh baik dlm seminggu pas mkn ubat..
tpi,ni da kat 2minggu xbaik2 gak...
mcm2 da ubat makan,tp still same gak sakit tu..
ari2 aku wat research cara nk pulihkn sakit tu,tp still same gak...
jawapan yg same aku dapat...
kawan2,kalau korang ade ape2 petua atau cara nak ubatkan mama aku ni,
tolongla bagitau ea....
aku nekad kalau minggu ni die xsihat gak,
aku nak bawak die berubat kat jb...
mama tunggu ea,nnt papa dtg amik mama..
papa nak jage mama..
papa nk mama sihat cam dulu balik...
papa nak tengok mama hepi...
papa sayang mama sangat2.....

No comments: