REGISTER SEKARANG!!

Monday, July 26, 2010

HOT ITEM 2012

NEW PRODUCT CUSTOM MADE CAR DASHBOARD MAT


Dashboard Mats Toyota VIOS (dengan Swarovski Crystal)


SALAM.
. APE KABAR SEMUA. HARAP SIHAT2 LAH YE.NAMPAKNYA DAH LAME AKU TAK MASUKKAN PRODUCT BARU DALAM NI KAN. OK,ARINI AKU NAK PERKENALKAN SATU BARANG UNTUK AKSESORI KERETA YANG TENGAH HOT KAT JB NI! PRODUCT INI ADALAH CUSTOM DASHBOARD MATS (ALAS DASHBOARD KERETA).

APAKAH KELEBIHAN DASHBOARD INI DENGAN YANG LAIN2?? Dashboard ini merupakan "CUSTOM MADE DASHBOARD MATS" , dimana pelanggan boleh memilih warna dan design yang mereka mahukan mengikut jenis kereta yang di gunakan.Ini bermakna kami akan membuat DASHBOARD ini atas permintaan pelanggan itu sendiri.CMDOD( Custom Made Depends On Demand )

Dashboard Mats ini diperbuat daripada PVC berkualiti tinggi di mana di dalamnya di letakkan dengan sponge yang tipis supaya ia kelihatan menarik dan juga di jahit dengan kemahiran dan kualiti yang tinggi.Ada juga sesetengah pelanggan yang menempah barangan ini daripada kulit.PVC yang bercorak seperti LV,Gucci dan lain2 ,mengikut selera masing-masing.Tetapi harganya lebih mahal.


Dashboard Mats ini juga diserta kan dengan 2 jenis pilihan,sama ada pelanggan mahu meletakkan sulaman digital di atas mats ini ataupun tidak.sila rujuk gambar di bawah.
Untuk harga Dashboard Mats ini pula,saya meletakkan harga seperti berikut dan penghantaran poslaju adalah percuma ke seluruh Semenanjung Malaysia:

Dashboard Mats Tanpa Sulam Logo =
RM130.00

Dashboard Mats Dengan Sulam Logo =
RM160
.00

Permintaan untuk tambahan "Swarovski Crystal" pada permukaan Dashmat akan di caj sebanyak RM50.00

Jenis Kereta :
L9,MyVi,Kancil,Waja,Viva,Wira,Honda,Evo,Lancer,Exo ra,Alphard,Estima,Stream,Jazz dan segala jenis kereta lain bergantung kepada permintaan
. Setiap tempahan mengambil masa 2-3 hari (waktu bekerja) untuk di siapkan.

Anda juga boleh menempah Dashboard Mats ini sekiranya anda berminat.Caranya ialah dengan menghantar email kepada saya di wanjb84@hotmail.com atau pun boleh menghubungi saya di 017- 7997 804 dan nyatakan jenis kereta anda,warna yang anda pilih dan sulaman yang anda inginkan (jika ada) dan kami akan menjawab email anda secepat yang mungkin.

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBELI PRODUCT INI,BANK IN KE AKAUN BANK SAYA:

NORIZWAN NORAINI
151472012615 (MAYBANK)


4575114617 (PUBLIC BANK)


p/s: selepas melakukan transaksi sila email atau pun sms jumlah amaun,tarikh,masa dan tempat transaksi untuk BUKTI PEMBAYARAN.

TERIMA KASIH


SAMPLE: Dashboard Mats untuk move L9


SAMPLE: Dashboard Mats Waja


SAMPLE: Dashboard Mats MyVi












No comments: